Text Size

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΖΩΝΗΣ 2012-2013

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ : 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Π. ΦΑΛΗΡΟΥ

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ :

ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ- ΚΑΡΑΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑΝΘΗ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΠΕ 70

ΤΑΞΗ

 

Δ1 - Δ2

ΤΙΤΛΟΣ

 

«Ακρόπολη»

ΘΕΜΑ

 

Αρχαίοι ναοί – Η Ακρόπολη

ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΩΝ

ΣΤΟΧΩΝ

 

Οι μαθητές

  • Να γνωρίσουν ένα σημαντικό μνημείο της πατρίδας τους
  • Να γνωρίσουν το κοινωνικοπολιτικό κλίμα της εποχής

 

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

 

 

 

Από Ιανουάριο μέχρι Μάιο του 2013

 

 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

 

Επίσκεψη στον χώρο, χρήση μουσειοσυσκευών, χρήση Τ.Π.Ε., ταξίδι στη ιστορία, κολλάζ στα εικαστικά, φθορά-κλοπή και προστασία αρχαιοτήτων

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ –ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

 

Χρήση ιστορικών πηγών, κειμένων-εικόνων από τη μελέτη Περιβάλλοντος (ρύπανση αρχαιοτήτων)-φιλαναγνωσία-κείμενα,  videoσε Τ.Π.Ε.

ΔΟΜΗ -ΣΥΝΘΕΣΗ

ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

 

Συγκέντρωση πληροφοριών –εικόνων, κολλάζ, επιτραπέζια παιγνίδια, αναβίωση μέσω θεατρικών δρώμενων από την καθημερινότητα της εποχής.

 

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ

ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Δημιουργία θεατρικού δρώμενου (πομπή παναθηναίων-καρυάτιδες) και παρουσίασή του στο όμορο τμήμα. Δημιουργία ένθετου σχετικού με την Ακρόπολη. Δημιουργία μοντέλου με θέμα τον Παρθενώνα ‘η και του βράχου της Ακρόπολης.

ΤΡΟΠΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

 

Ερωτηματολόγιο –συγκέντρωση δεδομένων και οργάνωσή τους

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Ανάρτηση στην ιστοσελίδα του σχολείου